مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-30حوادث

سیل مشکین شهر| تخلیه 15 باب منزل مسکونی بر اثر آبگرفتگی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تخلیه 15 باب منزل مسکونی بر اثر سیل آبگرفتگی در روستاهای اطراف مشگین شهر خبرداد.

- حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: براساس گزارش مردمی با شماره ندای امداد 112 معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی شب گذشته در برخی از روستاهای شهرستان مشگین شهر تیم اعزامی جمعیت هلال احمر با 17 نفر نیروی عملیاتی متشکل از یک تیم جاده، 2 تیم سیلاب و یک تیم ارزیاب با استفاده از 3 دستگاه خودروی امدادی برای بررسی وضعیت و امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به خسارت های ارزیابی شده این سیل افزود: امدادگران بعد از حضور در این منطقه به 4 خانوار و 19 نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده و 15 باب منزل مسکونی را تخلیه کردند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در این حادثه نجاتگران این جمعیت با استفاده از 6 موتور پمپ و لجن کش به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

قویدل ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در محل حادثه و در بین افراد آسیب دیده منطقه اقلامی مانند: 3 دستگاه چادر امدادی، 32 تخته پتو، 6 تخته موکت ، 3 شعله والور، 3 ست ظروف در بین حادثه دیدگان توزیع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل مشکین شهر| تخلیه 15 باب منزل مسکونی بر اثر آبگرفتگی

سیل مشکین شهر| تخلیه 15 باب منزل مسکونی بر اثر آبگرفتگی